Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή «cookies». Αυτές οι πληροφορίες, οι οποίες μπορεί να αφορούν εσάς, τις προτιμήσεις σας ή τη συσκευή σας στο διαδίκτυο (υπολογιστή, tablet ή κινητό), χρησιμοποιούνται κυρίως για να κάνουν τον ιστότοπο να λειτουργεί όπως περιμένετε. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο χρήσης των cookies σε αυτόν τον ιστότοπο και να αποτρέψετε τη ρύθμιση μη βασικών cookies, κάνοντας κλικ στις παρακάτω επικεφαλίδες των διαφορετικών κατηγοριών. Ωστόσο, αν το κάνετε αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας από την τοποθεσία και τις υπηρεσίες που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε.
περιγραφή Cookie | Επιτρέπω |
---|---|
GDPR - Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων |
Αυτός ο ιστότοπος αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας. Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου μας και να μας βοηθήσουν να σας παρέχουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες, τόσο σε αυτό το site όσο και σε άλλα media.
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.
Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2118008993.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.
Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.